سالروز بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) باد
وبلاگ تفریحی پرستوی مهاجر
بهترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی مهاجرین افغانی (پرستوی مهاجر)



 27 ماه رجب المرجب سال 1434 هجری قمری (هفتم ژوئن 2013)، سالروز بعثت پیامبر گرامی اسلام محمد مصطفی (ص) و بزرگترین عید مسلمانان جهان است.

'ابوالقاسم محمد بن عبدالله بن عبدالمطلب' در سال 52 قبل از هجرت در شهر مکه به دنیا آمدند و به سبب فوت پدرش قبل از تولد ، تحت حمایت پدربزرگش ، عبدالمطلب و از هشت سالگی تحت سرپرستی عمویش ابوطالب به سن رشد رسیدند.

حضرت محمد(ص) که به سبب خلق نیکو و حسن رفتار به محمد امین شهرت داشتند ، در دوران جوانی به شغل بازرگانی مشغول شدند و در سن 25 سالگی با بانو 'خدیجه' از تجار مکه ازدواج کردند.

حضرت محمد (ص) هرازگاهی، مدتی را در غار حراء در کوه نور اطراف مکه به تعمق، اندیشه و عبادت سپری می کردند تا این که در 27 رجب و در سن 40 سالگی در همین مکان از طرف خداوند متعال به پیامبری برگزیده شدند و نخستین آیات قرآن کریم به ایشان نازل شد.

پیامبر گرامی اسلام(ص) پس از آن که تبلیغ دین اسلام را آشکار کردند به سبب آزار و اذیت قبیله های مکه به یثرب(مدینه النبی) مهاجرت کردند و حکومت اسلامی را تشکیل دادند.

مسلمانان جهان هرساله ، سالروز بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص)را گرامی می دارند و با برگزاری جشن های مختلف، ارادت خالصانه خود را به خاتم الانبیا(ص) نشان می دهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط علیرضا احمدی
آخرین مطالب